Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Остапйовський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Остапйовський О. І. 
Становлення особистості в процесі економічної соціалізації [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2013. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_3_5
За допомогою даних зарубіжної та вітчизняної психологічної науки досліджено входження особистості в економічну дійсність суспільства у процесі економічної соціалізації. Проаналізовано основні категорії економічної психології – економічну свідомість, поведінку, роль, економіко-психологічну адаптацію. Виділено три напрями у вивченні економічної соціалізації – інформаційний, поведінковий і психологічний. Установлено, що економічна соціалізація має певну структуру, форми, етапи та механізми реалізації. Охарактеризовано її структурні складники (когнітивний, афективний та конативний), трудову, споживчу та власне економічну соціалізацію. Розглянуто основні етапи економічної соціалізації – адаптація, ідентифікація, індивідуалізація, інтеграція та наднормативна індивідуалізація. Узагальнено, що входження особистості в економічну систему суспільства є процесом становлення та розвитку її економічної свідомості, а професійна ідентичність як складова економічної свідомості особистості формується під її впливом.С помощью данных зарубежной и отечественной психологической науки исследовано вхождения личности в экономическую действительность общества в процессе экономической социализации. Проанализированы основные категории экономической психологии – экономическое сознание, поведение, роль, экономико-психологическая адаптация. Выделены три направления в изучении экономической социализации – информационный, поведенческий и психологический. Установлено, что экономическая социализация имеет определенную структуру, формы, этапы и механизмы реализации. Охарактеризованы ее структурные составляющие (когнитивный, аффективный и конативный), трудовая, потребительская и собственно экономическая социализация. Представлены основные этапы экономической социализации - адаптация, идентификация, индивидуализация, интеграция и сверхнормативная индивидуализация. Обобщенно, что вхождение личности в экономическую систему общества является процессом становления и развития ее экономического сознания, а профессиональная идентичность как составляющая экономического сознания личности формируется под ее влиянием.With these foreign and domestic occurrences studied psychology of personality in the economic reality of society in the process of economic socialization. Analyzed the main categories of economic psychology – economic consciousness, behavior, role of economic and psychological adaptation. It is identified three trends in the study of economic socialization – information, behavioral and psychological. Found that economic socialization has a definite structure, forms, stages and mechanisms of implementation. Characterized by its structural components (cognitive, affective and connotative), labor, consumer and economic proper socialization. It is considered the main stages of economic socialization – adaptation, identification, individualization, integration and excessive individualization. Generally, that the entry of the person in the economic system of society is a process of formation and development of its economic consciousness and professional identity as a component of economic consciousness of personality is formed under its influence.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.929 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Остапйовський О. І. 
Взаємообумовленість професійної ідентичності та економічної свідомості студентської молоді [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Петрович В. С. 
Програма "15" – ефективний інструмент для підтримки соціально-психологічного здоров’я та благополуччя громади [Електронний ресурс] / В. С. Петрович, О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2015. - № 3. - С. 16–19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Остапйовський О. І. 
Патріотичне виховання та його соціальні аспекти у творчому доробку В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2016. - № 4. - С. 19–20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2016_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Остапйовський О. І. 
Генеза ідентичності в науковій думці [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 21. - С. 184-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_21_20
Розглянуто теоретичні розробки феномену ідентичності в науковій думці як динамічної структури, що розвивається протягом життя людини й визначає її самобутність, цілісність, тотожність та усвідомлення відмінності від інших суб'єктів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Остапйовський О. І. 
Формування особистості в процесі економічної соціалізації [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 263-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_25
Досліджено економічну соціалізацію як соціально-психологічний процес входження індивіда в економічну систему суспільства. Людина повсякчас перебуває в умовах постійно зростаючої конкуренції, зокрема це стосується і соціально-економічних відносин. Успішність її становлення залежить від економічної свідомості. Остання, зі свого боку, тісно пов'язана з процесами входження особистості в економічну сферу суспільства. Під час економічної соціалізації визначаються та формуються економіко-психологічні характеристики людини. Єх становлення та розвиток відбувається в процесі економічної життєдіяльності особистості та засвоєння нею економічних цінностей суспільства. Кінцевим продуктом економічної соціалізації є формування особистості як суб'єкта економічної діяльності. Цей процес здійснюється під впливом таких чинників, як-от: система цінностей суспільства; потребові системи індивіда; ціннісні репрезентації особистості; соціальні параметри. У вітчизняній психології дослідження економічної соціалізації розпочалися лише 2000 року. Основні напрями вивчення цього феномену - інформаційний, поведінковий і психологічний. Проаналізовано структурні компоненти економічної соціалізації (когнітивний, афективний, конативний) та її форми (цілеспрямована, стихійна, самовиховання), види (трудова, споживча, власне економічна, добровільна та примусова), критерії та чинники (через систему економічних цінностей у їх взаємозв'язку з усіма іншими вартостями), етапи (адаптація, ідентифікація, індивідуалізація, інтеграція, наднормативна й індивідуалізація). Цінність більшості наукових напрацювань - наголошення ролі вивчення взаємозв'язків суб'єктивного досвіду особистості, образу світу та кодів економічної свідомості, які забезпечують відповідність ставлень суб'єкта до економічних об'єктів та ситуацій, а відповідно, і процес ефективної економічної соціалізації особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.779 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Остапйовський О. І. 
Упровадження програми виховних заходів з протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" на Волині [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський, Л. І. Турчина, Н. М. Казмірчук, Ю. Д. Приймак // Педагогічний пошук. - 2017. - № 4. - С. 24–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 83.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Остапйовський О. І. 
Упровадження "Програми 15" у Волинській області [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 42–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Луцюк А. 
Психолого-педагогічні аспекти у спадщині В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи [Електронний ресурс] / А. Луцюк, О. Остапйовський // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Остапйовський О. І. 
Дослідно-експериментальна робота з теми "Психолого-педагогічна корекція та фізична терапія дітей з особливими освітніми потребами" [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2021. - № 4. - С. 30–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2021_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.887 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Остапйовський О. І. 
"Програма 15" у часі війни [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський, В. С. Петрович // Педагогічний пошук. - 2023. - № 2. - С. 20–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Остапйовський О. І. 
Природа й сутність дитячого обману [Електронний ресурс] / О. І. Остапйовський // Педагогічний пошук. - 2023. - № 4. - С. 29–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2023_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського